17 April, 2006

aisha's blog

keberkatanMu..
Hari ini tak ke kampus,,,sekarang tengah study week.Minggu depan bermulalah pertarungan ku dalam peperiksaan dan 2 minggu lagi inshaALLAH,berakhirlah status ku sebagai seorang pelajar,,Akan melangkahlah aku kealam yang lebih mencabar,,alam kehidupan yang realiti.Gembira kerana aku dapat menghabiskan pengajian ku dengan jayanya tapi sedih kerana terpaksa meninggalakn alam persekolahan dan meninggalkan kawan kawan seperjuangan,,dapatkan ku lalui dengan baik? adakah aku akan hanyut dengan kehidupan dunia.Dikampus..sahabat seusrah selalu memberi peringatan andaikata aku tergelincir tapi,,,....
Kenapa perlu ku risaukan,,,kemana saja aku pergi,,aku tidak akan keseorangan,,,ALLAH sentiasa menemaniku. Oleh itu YA ALLAH bantulah hamba mu ini,,Jangan sesekali engkau biarkan aku meraba raba dalam kegelapan,,pandulah hambaMu ini ya ALLLAH,,,,tiada yang lain melainkan Engkau Ya ALLAH aku memohon panduan,,

0 comments:

Post a Comment